Czemu NSP?

Wszystko zaczęło się w 1972 r., kiedy Gene Hughes miał poważne problemy żołądkowe. Stosował różne produkty, niestety bez rezultatów. Przyjaciel poradził mu, żeby zjadał codziennie łyżeczkę pieprzu cayenne. Przyniosło to znaczną poprawę. Kilka miesięcy później Kristine, żona Gene’a zaproponowała, aby umieścić pieprz cayenne w kapsułkach, co ułatwiłoby jego stosowanie. Pieprz cayenne w kapsułkach wzbudził zainteresowanie lokalnej społeczności i sprzedawał się bardzo dobrze. Był to początek NSP.
W 1976 roku Nature’s Sunshine wyemitowała swoje akcje w ofercie publicznej. Począt­kowo na giełdzie międzystanowej, sprzedając 100 akcji. W 1978 roku akcje firmy pojawiły się na giełdzie NASDAQ.
W 1978 roku firma Nature’s Sunshine zdecydowała się na wybudowanie fabryki dostosowanej do własnych wymagań i standardów. Powierzchnia budynku wynosiła 3335 metrów kwadratowych, które zostały przystosowane do wytwarzania najwyższej jakości produktów. Efektem szybkiego rozwoju firmy były rozbudowy zakładu produkcyjnego w 1983 i 1997 roku.

Stawiając na najwyższą jakość swoich produktów w 1979 roku firma NSP stworzyła Dział Jakości Produktów (Quality Assurance – QA). Przy wykorzystaniu najnowszych technologii dział ten poszukuje metod uzyskiwania doskonałej jakości produktów końcowych. Powstał też Dział Badań i Rozwoju (Research and Development – R&D), który testuje zioła z całego świata.


Kontynuując zaangażowanie w jakość oferowanych produktów, w 2002 r. NSP ponownie rozbudowała i unowocześniła swoją fabrykę, dzięki czemu mogła podwoić możliwości produkcyjne. Wszystkie udoskonalone systemy mechaniczne są porównywane do systemów używanych w przemyśle farmaceutycznym i zapewniają dalszy rozwój Nature’s Sunshine Products.
Wykonywanie umowy partnerskiej z NSP i uzyskać wsparcie od ekspertów polecenia może link tutaj.
Lub pobrać, zapisać i wypełnić danymi. Skontaktuj się ze mną, a ja pomóc, aby zakończyć rejestrację.





  • In 2001, NSP was recognized as one of the best public companies to work for by Utah Business Magazine. This was based on several criteria, including employee benefits, work environment, 401(k), etc.
  • Business Ethics has listed Nature’s Sunshine in its Top 100 Corporate Citizens for four years straight, 2003-2006.
  • In 2002, Nutritional Outlook magazine named Nature’s Sunshine Manufacturer of the Year for its outstanding quality and manufacturing excellence.
  • In October 2004, Selling Power ranked NSP number 8 in America’s 500 Largest Sales Forces—Direct Sales.

Комментариев нет:

Отправить комментарий